Saturday, May 28, 2011

saya rajin bukan?

assalammualaikum


yess! saya sebenarnye memang slalu rajin. tapi kali ini saya lebih rajin sedikit. (cover2) haha. ape yang rajin nye?  ok. saya rajin update blog dan facebook saya. haha takde lah. saya kemas rumah. :)  see! rajin kan? boleh buat menantu  bukan hantu ok. *cehh. masuk bakul angkat sendiri bawak pegi jalan2 keliling kg. 






ok ini serious. saya bukan cuci rumah pon. kemas2 je. haha. tapi tadi sempat lah bersihkan kipas2 yg dah berhabuk 45987 inci toh. tapi malang skli kipas saya tak dapat bukak sebab sangat ketat. hm. takpe lah saya just lap2 jea. tak bukak pon. pastu buat bende yang same jugak kat sedare mare kipas yg lain. unfortunately , kipas bilik abg saya dapat plak bukak. damn ! disebabkan dengki yang membuak - buak saya pon pegi bukak tool box. then cari playar dan cube untuk membuka nye tapi malang memang tak berbau kan. saya tak dapat pon bukak. damn lagi ! 




tapi dengan semangat yang membara dari puncak tinggi ke angkasa , saya mencari alat2 yg sesuai. dan telah menjumpai alat yang sesuai iaitu spanar hidup ! bukan opera hidup ehh. haha. ciri2 dy adalah boleh adjust berape kelebaran yang diperlukan. so , senang jugak lah walaupon sangat berat kan. tapi dengki punye pasal sume boleh buat. haha :D


finally , sume kipas lipas yang ade dapat dibersihkan. hati pon ceriaa. alhamdulillah :)




p/s : mcm pelik je entry nie sbb pkai 'SAYA'  :D
p/s : entry before nie tak dpt tros ke link kan? sbb RAACUUN tak bagi free lagi. toh saje promo. kalo nak tgk kene bayar 10usd sebulan kot. dorg ckp lah. dah tak FREE lagi. harap maklum :)

2 comments:

atyn nayn said...

sangat rajin! hehe
untong la kipas lipas itu di cuci oleh awak. haha

S Y I R O ! said...

haha. mcm nie lah ciri2 suri rumah yg berjaye. anda? :D