Wednesday, June 15, 2011

not ready

assalammualaikum


Tahniah sape2 yang dah dapat sambung blaja mane2 toh. aku? aku ingat nak masuk KPTM. tapi course yang aku nak tak dapat. dan dapat course IT . aku memang minat IT . tapi setelah mendengar kata-kata dari tuan penasihat (abang2 aku , kawan2 , sedaremare) mereka cakap course IT nie sekarang dah susah nak dapat keje. sebab dah banyak budak2 graduated IT nie. 


So , aku pikir nak tukar course lah camtu. boleh je tukar. tapi kalau boleh nak KPTM Kuantan jugak. sebab member aku masuk sane jugakk. memang cun lah kan. tengok course yang ade macam tak sesuai dengan aku. civil eng. ade tapi aku punye fizik/kimia takat lulus je. die nak credit. cett ==" Then , kalau aku pegi KPTM , 2minggu je lagi nak masuk. hujung bulan nie. memang ape pon aku tak ready lah kan. 


Setelah berbincang bersame , aku bersetuju membuat permohonan baru yang akan keluar bulan 8 nanti. intake december. aku nak amek awam. lambat? takpe lah. InsyaAllah rezeki aku ade kat sane. doakan aku dapat poly nanti eh? Harap sangat dapat. Aminn~ 


So , sementare tunggu kemasukan poly nie. aku ingat nak buat lesen (damn! loser gile takde lesen lagi) pastu nak carik keje part time. :) 
ok ke takpe? haha


p/s : angah , sory dear tak dapat study sama kolej. aku harap kau faham. :(

No comments: