Monday, June 27, 2011

pulau perhentian

assalamualaikum , 


hujung bulan nie aku pegi pulau perhentian dengan family aku.
korang nak kirim ape-ape tak?
dengar cite best pulau nie. tak sabar nak pegi. :)


haha. aku tipuu jea. takde makne nye aku pegi. 
aku duduk gemas je nie. ntah bile dapat pegi. :(


act , abang aku yang last toh baru je lepas pegi pulau perhentian nie.
bukan nye aku. sedih ditinggalkan. tapi dia pegi dengan member-member dia.


cantek bukan? jernih gile. syok snorkeling nie.


cantik pulau perhentian nie. bersih je. tak macam port dicksonnnn. haha
disebabkan ihsan abang aku yang baek. so , dia belikan ole-ole untuk aku. :)


comel bukann? :)
yang lain biase je , key-chain and kayu amende ntah. tataw ape motif nye.


btw , thank you lah beli kan. susah2 je. siap bagi tip lagi. meow~
iloveyou <3

No comments: