Thursday, July 28, 2011

bang bang boom

assalammualaikum ,

selalu menonton BBB ? jarang ?! tapi pernah lah kan ..  tak pernah ? ok . itu tipuu! ciss
ok . kalau korang tengok episod 27 july . nampak tak muke aku dalam toh? :)



aku tipuu! haha. aku tak masuk tv pon.
tapi aku nak cerite pasal segmen  B A N G G G !!
serious aku cakap , tak pernah aku tengok BBB sambil menangis. tapi segmen untuk episod nie aku menangis. hahaha . dah taw cerite pasal nak kenekan orang . tapi aku tetap nangis jugakk. sedihhh wooo :(
dorang BANG kan seramai 1500 student UM yang tengah orinted.



First dorang masuk , kene tunduk dan tangan cecah lantai . konon protokol lah kan.
pastu , ade sorang budak perempuan bersubahat jugak kenekan member member dia .
dia cakap kene berhenti setakat seminggu je sebab family orang susah . bapak dah takde . adik OKU . adik beradik 5orang .



then , dalang nye suruh student student lain nyanyi lagu Doa Perpisahan . ohh , lagi lah bertambah sedih.
pastu , dorang salam peluk semua. siap edar tabung untuk bagi sumbangan lah konon nye. puihh.
ntah kenape aku rase sedih plak tengok nie. rase macam betul betul je. =='

lastly datang lah nate nie . dan baru dorang taw yang dorang kene .. 


 B A N G G G ! 



p/s : tapi , kalau aku kat tempat dorang memang aku dah menyumpah seranah sume . habiskan air mate aku je . hahaha

7 comments:

atyn nayn said...

haha. gila jaat woo! kalo aku kena rase nak lari pecut 100 meter. haha.
kau nanges syiro? aloloh. huhu

syahiraaghani said...

atyn ; siott je. sedih woo cite dy. pandai dy gebang. haha
kau lari pecut 100 meter? xcaye lah. 50 meter pon belum tntu lagi. haha

Hans said...

hahahahhaha
tu la pasal
kesian gila diorang
:-)

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/kontest-menang-duit-raya.html

syahiraaghani said...

hans ; haha. dah lah baru msk. orented lagi. terbaekk lah. :D

SYAFIQAHSALEH said...

ok fine gila jaat..kalau sya kena sya bebel bebel lepas tue :D

hamzah ian said...

haha.. ramai ke yg nangis?

syahiraaghani said...

syafiqah ; betul toh. gile kaw2 dorg kenekan

hamzah ian ; prmpuan hampir sume lah nages. tpi ade sorg boy toh teresak-esak dy nages. haha
(ehh , hamzah ian lah trbg tnggi2) :)