Friday, July 8, 2011

birthday Nab

assalamualaikum

happy birthday to you , 
happy birthday to you , 
happy birthday to Nab !
happy birthday to you.

hope kau panjang umur dan di murahkan rezeki
hope all what you archive comes true.

tak kenal Nab? ciss

nie ade gambar dia.




saje aku masuk kan pic dia yang lame.

nampak tak permainan aku kat situ?
haha :D

oh , dia same kelas dengan aku kat teknik PD. 
dia TAK MEMILIH KAWAN. haha
(motif aku bold kan ayat toh? *err )

act , name dia farah nabilah , saje panggil nab.
nasib baik bukan noob. haha :D

7 comments:

hayatFARAH said...

hahaha..aku nampak permainan kau tu syilo!
ceh!!muke macam sengal ko masok an..
saje jew an..ish!!
TAK MEMILIH KAWAN <3
hahaha..ko perli ke ikhlas 2??
btw,thankz yawwww.. :)
nomu nomu chua~

Hans said...

selamat hari lahir pada yang berkenaan
:-)

Racun Serangga Terbaru - Hansect

syahiraaghani said...

haha. same2. btw , congrats dpt ank buah baruu :)

hayatFARAH said...

Hans: thankz yaaawww~ :)

syiro: thankz sekali lagi <3 haha

Kotak Mancis / S_Basri said...

selmat hari lahir juga....

( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )

Hans said...

sama2 yaaawww
:-)

Keputusan Jom Main Teka - Teki

hayatFARAH said...

kotak mancis:thankz juga yep


Hans: :D