Sunday, July 10, 2011

google +

assalamualaikum , 


terbaru dari ladang. google plus.
dengar cite best bende alah nie.
tapi belum di bukak pada umum. 
kalau nak sign up kene ade yang invited korang.


tadi andysahlam ade offer nak invited sape nak google + nie.
so , aku pon bagi lah email aku. 
1st , gmail aku kate nye tak dapat detect. ok bagi email yahoo.
yeyy , dah dapat invited dari dia. try nak sign up. 
tapi ,  




argh ! jilake ape umur tak cukup lagi. ciss
18 ke atas je boleh?! erghhh. buat penat je aku bersusah payah nak dapatkan nye.  damn =='

10 comments:

hayatFARAH said...

wooohooo..kalo aku msti buley <3
ape yg best weh??

syahiraaghani said...

xnk gtaw. tnggu aku buat baru boleh gtaw. bln 11 nie. haha

Hans said...

benda nih apa kelebihan dia yer?

10 Golongan Yang Dilaknat Kerana Arak

syahiraaghani said...

boleh webcam ramai2 kot. lebih mesre alam cket. tataw lah. blom try lgi.

Hans said...

owh yer ker
wahhhh
ni buat ku nak beli webcam nih
hahhaha

Apabila Aku Meminati Drama Dan Filem Dari Korea Dan Jepun

syahiraaghani said...

xpyh derr. haha (dengki)

hayatFARAH said...

wakaka..
kau suke dengki ngan owg an syiro..
lambat lah nak tnggu ko ckop umo :p

syahiraaghani said...

ehh mane ade. tuggu lah bulan 11. haha

pha is said...

waa... nanti invite la aku sekali... hehehe

syahiraaghani said...

pha is ; bolehh , xde hal lah bro. haha