Tuesday, August 2, 2011

retisss

assalammualaikum ,

tadi aku usha satu website nie. banyak pasal retis jelah.
aku nak share kat korang ape aku bace tadi yang telah membuatkan hatiku geli. hahaha


comel kan? haha . Sophea Isabella 
baby astronout tengah potong kuku . hahaha


10 Artis Wanita Tercantik Malaysia Bila Tudung


Maya Karin
Pashanak Sandha
ok , ade lagi 8 retis . tapi aku saje amek 2pic nie. cakap artis wanita tercantik bila memakai tudung. tapi nie ....?! apekah?!
disebabkan pemikiran aku yang dah macam macam terpikir. aku terus bace komen komen dorang .





HAHAHA . banyak lagi lah dorang komen. gelak je aku bace. act , ade je pic dorang yang cantik cantik. tataw lah kenape admin nye letak pic toh. haha




hah , cantik je kan :)

setiap ciptaan Allah SWT itu adalah yang terindah :)
p/s : korang boleh serbu Beautifulnara sekarang. klik SINI

No comments: