Monday, September 26, 2011

Penyelamat Bumi

Assalamualaikum ,

Terase begitu lame tidak menghupdate blog usang nie. kekok . *Amboihh

pelbagai cerita ingin dikongsi bersama dengan pembaca yang dihormati sekalian. akan saya usahakan dari semasa ke semasa.

(jadda ape introduction macam nie hahaha)

Teringat hari hari yang lepas , aku seperti biase mengikuti kelas memandu di pagi hari. sedang aku duduk dipenjuru datang sebuah kereta. yang dipandu oleh seorang makcik yang masih sedang belajar memandu seperti aku bersama seorang guru lelaki disebelahnye.

Dan makcik itu sudah habis belajar kereta untuk hari itu. memberhentikan kenderaan ditepi jalan.

Cikgu lelaki toh keluar dari kereta dan pergi ke sebuah kereta lain. tibe tibe lagu terpasang dalam kereta toh yang sebelum ini sunyi sepi. kemudian dia kembali semula ke kereta tersebut , tapi tidak duduk di tempat pemandu. dia duduk di tempat penumpang. dan membawa kereta seperti biasa.

Semua terpakuu! aku dah gelak gelak sambil berkata 'ohh sioott gilee! '
laju plak toh dia bawak. hahaha

SEMALAM punya cerita , aku 'shif' malam , dan seharusnya bangun lambat kemainn. tengah seronok layan mimpi ke alam fantasi , aku dikejutkan dengan orang dok borak borak dari ruang tamu bawak ke dapur. ye ade orang datang rumah aku. tapi aku masih dalam bilik baju tido dengan tak mandi lagi.

ohh damnn! macam mane aku nak keluar nie. comfirm dorang dok usha sambil berfikiran negatif pada aku. aku dapat idea , terus capai towel dan berlari kemain laju ke bilik air. begitu juge sebaliknye. hahaha

terus buat muke tak malu bersalaman bersama tetamu yang hadir. tapi dorang tak mentioned pon aku kemana. oh baru perasan abang aku pon ade balik bersama tunangnye.

dah bagi layanan yang cukup memuaskan , mereka pon berangkat pulang. tunang abangkuh tanye 'adik dok dalam bilik ke tadi? ' 'ha ah' 'patot senyap je rumah' 'tido dalam bilik tadi muahahaha' 'siot! '

dan HARINI aku tak dapat tido dari semalam. kaki aku sakit sengal sengal ubi di pagi hari sambil di ikuti dengan pencemaran bunyi dari jiran jiran tetangge dok menyediakan breakfast kejut laki/bini pegi keje anak anak pegi sekolah bas hon hon depan rumah dan indon yang tengah menyiapkan rumah jiran di belakang rumah. tak kurang juge dengan pakcik pakai motor besar sedang memanaskan enjin motor. Damn!!

sangat menganggu aku nak tido semua toh. jadi aku memang memerlukan si penyelamat bumi. BoBoiBoyy~


Terbaekk~
cepat betul terpengaruh aku nie. shish!
p/s : harini member aku test JPJ , harap lulus lah. dah banyak tips aku bagi kat dia. antarenye , kenyit mate kat encik JPJ toh. hahaha

No comments: