Wednesday, October 26, 2011

campur baur

Assalamualaikum ,

harini 26 oct.
cukup 3tahun mama meninggal. rase macam baru semalam aku mandikan dan tulis kalimah ALLAH atas dahi arwah. teringat kata - kata arwah mama sebelum dia temui ajal ,

aku baru balik dari cc , apply masuk teknik. aku pilih teknik PD. sebab dekat dengan rumah.
arwah cakap kenape pilih teknik PD , bukan ade sesape pon kat sini. aku pelik je dan terus cakap takpe lah. dekat dengan rumah. senang nak balik.

2008 . last beraye bersama


serius sebelum nie aku memang jahil , solat tak pernah nye nak cukup 5 waktu sehari semalam ,
arwah sempat pesan kat aku , kalau dia dah takde nanti takde sorang pon anak2 nak mendoakan dia.
dulu aku amek toh sebagai gurauan. jadda ape aku nie.

baru sekarang aku faham ape maksud dia cakap macam toh.
insyaAllah aku akan sentiasa berdoa untuk kesejahteraan mama.

semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan org2 yang beriman. serta dibukakan pintu syurga untuk nya dan diperluaskan kubur nya. amin

AL - FATIHAH

*aku taknak taip banyak2 , kang banjir lapppy nie*

oh ya , Alhamdulillah aku dapat tawaran ke politeknik. course kejuteraan awam. tapiii dapat poly kat PD. padan muke aku , dulu berharap sangat tak dapat poly PD nie.



p/s : aku dah cakap taknak cite panjang2.*lapairmate* semoga aku tabah dan kuat hadapi segala cabaran.

6 comments:

chiah_ismile said...

tabahkan ati n al-fatihah tuk mama awk gak yea..

syahiraaghani said...

chiah ; terima kasih :)

atyn nayn said...

cdeyy. AL FATIHAH untuk mama kau. sabar ea. alhamdulilah kau dpt poli. same ngn aku! hehe

syahiraaghani said...

atyn ; oh tq. poly pd gak? bosan lah asyik jmpe kau je cmni. haha

cik nanie saat :) said...

tabah kan ati. yang penting.. jgn lupa doakan arwah tiap kali lepas solat :)

gud luck in ur life.

syahiraaghani said...

cik nanie ; insyaAllah. trime kasih :)