Thursday, November 7, 2013

pengubat duka lara

Assalamualaikum

haii. taraaaa!!
lama gila woih tak berblog-ing ni. berhabuk dah blog aku ni. hehe

so post kali ni nak memperkenalkan kekasih hati. hehe
kami baru je menjalinkan hubungan mesra camni. aiceh
setelah puas dia try memancing hatiku, akhirnya dia berjaya dan aku tumpas. tumpas untuk mempertahankan :D

memperkenalkan seorang yang berjaya mencuri hatiku menyamun senyumku......

MOHAMMAD SHAFIQ BIN SAPIAN AZHAR


pengarang jantung hati limpa paru paru buah pinggang ku. sangat manis dan hampir menyebabkan aku potong kaki. banyak bersabar melayan kerenah dan kedegilan aku. eh aku rasa anak bongsu ni memang degil sikit la. haha #FaktaAnakBongsu

semoga segala urusan kami dipermudahkan. Aamiin.

anyway, thank you for being a part of my life. thank you for everything sayang. i love you <3

p/s : sambil teman dylla wat report LI.


No comments: